שלום אורח, התחבר | משתמש חדש? הרשם לאתר   בעגלת הקניות שלך 0 מוצרים
דיאטה מהירה עם Slimediet דיאטה מהירה

הנמכרים ביותר 

סולו דיאט , סופר דיאט וסלימור הם המוצרים המבוקשים ביותר 

 


מאמרים

דיאטת כסאח – מורידים במשקל ומהר, בלי להתאמן

ראשי >  דיאטת כאסח לתוצאות מהירות מאוד >  דיאטת כסאח – מורידים במשקל ומהר, בלי להתאמן

דיאטת כסאח – מורידים במשקל ומהר, בלי להתאמן

 

כדי לרדת במשקל חייבים לצרוך פחות קלוריות או לשרוף קלוריות עודפות באמצעות פעילות גופנית. האם כל אחד יכול לאבד משקל, ומהר, בזכות תוכנית אימונים אינטנסיבית? ללא ספק, ישנם אנשים בעלי מגבלות בריאותיות שאינם יכולים להרבות בפעילות גופנית מאומצת.

 

בנוסף, רבים מאיתנו סובלים מחוסר זמן, כך שנחוצה דרך לרדת במשקל גם בלי להתאמן. שינויים תזונתיים נכונים יוכלו בהחלט לאפשר הורדה מהירה במשקל, באופן ניכר ונראה לעין.

 

 

פחות קלוריות – ויורדים במהירות

 

דיאטת כסאח בלי ספורט תתבסס קודם כל על הפחתה משמעותית בצריכת הקלוריות. קחו בחשבון שעל כל כ-500 עד 600 קלוריות פחות ליום, תוכלו להרגיש ירידה במשקל של שני קילו לאחר שבוע. אם אתם סובלים מעודף משקל קיצוני, ורוצים לרדת מהר יותר – ניתן להפחית את צריכת הקלוריות היומית והירידה במשקל תהייה בהתאם.

 

אך שימו לב – לא מספיק לחתוך את הקלוריות שאתם צורכים בכל יום ויום. יש בהחלט משמעות למזונות ולמרכיבים שאתם מכניסים לגופכם. חשוב שהתזונה תשמור על איזון כדי שבריאותכם לא תיפגע.

 

לאורך זמן, אין להתבסס על דיאטה שדורשת מכם לאכול פחות מ- 1200 קלוריות יומיות. אפילו אם אתם לא פעילים ולא עושים ספורט, הגוף שלכם צורך קלוריות פשוט כשהוא מתקיים – לנשימה, לעיכול, לפעילות הלב וכדומה.

 

מודעות ונישנושים בריאים

 

דיאטת כסאח שלא תהיה מלווה בפעילות גופנית מצריכה עבודה מתוכננת. חשוב להיות מודעים למה שאתם אוכלים, כדי לא להיכנע לפיתויים מיותרים. הכינו תפריט יומי, מאוזן, גם לתקופה של הדיאטה המהירה וגם לתקופת הזמן שתבוא לאחר מכן.

 

 

שלבו בדיאטה פירות וירקות, דגנים (העדיפו מלאים), מוצרי חלב. העדיפו מאכלים ובהם חלבון רזה וותרו על שומן רווי, אוכל מטוגן ובשר שמן. כללו בתפריט שלכם עוף ומעט בקר, תוכלו לצורך טופו. כדאי לצרוך קינואה, שיבולת שועל ואם אוכלים פסטה – שימרו על מינון מדויק ובחרו פסטה מלאה.

 

 

דיאטה מהירה מוצלחת כוללת גם נשנושים בריאים. מה למשל? יוגורט הוא בחירה טובה. גם חופן אגוזים. סלרי פריך יכול לעזור להתגבר על הצורך במשהו לעיס וטעים ומעת לעת – מותר אפילו להתפנק עם קוביית שוקולד או שתיים.

 

העיקר – לא לעבור על כמות הקלוריות שקבעתם לעצמכם. 


Adsite פרסום באינטרנט
חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י חנות וירטואלית

 

דיאטה מהירה כדורי הרזיה קונג'אק אודות
דיאטה מהירה מאוד כדורי הרזיה חזקים פטל קטון צור קשר
דיאטת כסאח כדורי הרזיה מומלצים אסאי מאמרים
תפריט דיאטה מהירה כדורי הרזיה טבעיים   מפת אתר
    + תקנון האתר

 

 

 

כל הזכויות שמורות ל-slimdiet

 

 

צרו קשר עם מומחי דיאטה מהירה